Hej jag tänkte denna kväll ägna mig åt att skriva lite om varför min innebandykarriär tog slut. Jag kan börja med att säga att det har varit fantastiskt roligt och jag har lärt mig en hel del nya saker! Jag slutade främst av allt för att jag hade tröttnat..jag tycker helt enkelt inte att det är kul längre.Och sen så slutade jag även eftersom detta år har varit så stressigt. Man hamnar i en situation där det är svårt att hinna med allt. Man måste då ta ett svårt beslut och för mig i det här läget var ju det att sluta på någon sport för mer tid. Jag har tänkt och tänkt och det är fotboll som får mitt hjärta att slå ett extra slag. Men det kan blil en comeback till innebandy ifall jag saknar det för mycket. Men pausen varar i ett år sen  får vi se hur det blir.. Jag kommer ändå komma ner och heja på er ! Ni är bäst tjejer! Tack för den underbara tiden och lycka till! Bästa BBK F-96 ♥

Kommentera

Publiceras ej